Ne, ali postupamo na sledeći način: U slučaju garancije popravka je, naravno, besplatna. Nakon isteka garancije važi: Ako troškovi popravka iznose manje od 20% cene novog uređaja, popravljamo odmah. Na računu se navode troškovi popravke na pregledan način. Kod troškova popravka iznad 20% cene novog uređaja dobijate predračun troškova.
Ako ste poslali formular do 17 časova radnog dana, uređaj može da se preuzme od narednog dana. Naravno, možete da odaberete i neki drugi rok preuzimanja.
Cene za servisiranje zavise od zahtevnosti posla. Zbog toga se ne može dati paušalna informacija. Za dalje informacije obratite se našem servisnom telefonu. 011/644-85-46 011/744-31-22 011/641-62-91
I Bosch uređaji i Bosch baterije su registrovane. WEEE broj (Waste Electrical and Electronic Equipment) glasi: DE-86520394. Registarski broj za baterije i akumulatore je 21001568.
U principu, treba zapakovati uređaj tako da se za vreme transporta ne može oštetiti. Ako za velike uređaje nemate odgovarajuću ambalažu, možete da nam se slobodno obratite putem telefona. Poslaćemo vam odgovarajuću kartonsku ambalažu.
Da, zbrinjavanje je besplatno. Baterije i akumulatori mogu da se zbrinjavaju u svim posudama GRS (Gemeinsames Rücknahme System - Zajednički sistem povrata). Stare uređaje možete da predate kod vašeg stručnog trgovca.
Garancija na novu robu iznosi kod profesionalnog korišćenja dvanaest meseci. Na akumulatore i punjače dajemo garanciju od šest meseci. I na popravljene uređaje kupci dobijaju garanciju.
Za profesionalne plave električne alate moguće je produžiti garanciju na 36 meseci. U tu svrhu morate putem interneta registrovati vaš uređaj unutar četiri nedelje nakon datuma kupovine.
Molimo vas da pročitate detaljne informacije u aktuelnim uslovima garancije.